Seoul

5 augustus 2019 - Seoul, Zuid-Korea

Na gepind te hebben konden we even vooruit. Met de nadruk op even. Wat is Korea prijzig. De hotels kun je zo duur maken als dat je wilt, maar eten. Fruit is in onze verschrikkelijk zeker twee tot drie keer zo duur. Zo ook de andere voedingswaren. Het is voor ons even schakelen geen smoothies en goedkoop uiteten. 2x Koreaanse BBQ gedaan. De eerste was verschrikkelijk duur en niet zo lekker. En de tweede was heerlijk behalve de keus van de worstjes. Maar verder super heerlijk vlees. Weinig groenten 🥗. An het eind van de reis goed Gangnam bekijken.

Het weer is wisselvallig soms komt het met bakken uit de hemel vallen en ben je nat tot je onderbroek. Het is dus super belangrijk je regenspullen mee te nemen.

Je ziet in Seoul ook de duurste auto's rijden. Het salaris zal hoger liggen.

Het metronet werkt goed. Voor de jongens zelf een flinke korting per reis. Gemiddeld zo 1 euro per reis per metro.

Ook nog naar paleis geweest.

De Seoultower was mooi. Uitzicht reikte ver. Wel lange wachtrij om erin en eruit te komen. Prijs ongeveer tien euro pp.

Plannen veranderd we gaan eerst naar Jeju Island

1. Alie Schuurman:
    6 augustus 2019
    Een geweldig avontuur zo met zijn allen. We volgen jullie goed zo met foto's en schrijven. Op naar de volgende 🤗🤗🤗