Mui Ne, laatste daagjes is Ho Chin Min

13 augustus 2017 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

De vakantie loopt op zijn einde. Mui Ne was geweldig. We zaten in eerlijk hotel klein maar fijn twee heerlijke knusse zwembaden en super fijn gezelschap. Echt een super relaxe sfeer. Fijne muziek, lekker eten. Wat wil je nog meer.
Excursie naar de zandduinen. Prachtig. Mooie lucht, een beleving. Zwaar om te lopen, met het uitzicht een ware beloning.
Het was gewoon jammer om weg te gaan.
Daar gaan we weer met de sleeperbus nu 5 uur richting Ho Chin Mihn. Dat was wel even een teleurstelling het hotel. Maar ach 2 nachtjes, wel midden in het centrum.
Het aftellen is begonnen. Vanmiddag naar Chu chi tunnel.

1. Marja de Bruin:
    13 augustus 2017
    Ik ben benieuwd wat je er van vindt? Ik vond het heel bijzonder
  2. Jeffery:
    Zo. Jullie hebben toch van alles gezien
  3. Alie Schuurman:
    13 augustus 2017
    Geweldig toch die zandduinen zijn jullie er af gegleden.
    Dat hebben wij in ieder geval niet gedaan maar de kinderen die met die matjes stonden hebben we wel mee gelachen .
    De ronde mandjes in het water zijn ook leuk hè. Nou geniet nog van de laatste dagen allemaal
  4. Ida de Bruin:
    13 augustus 2017
    Veel gezien en gedaan deze vakantie, veel plezier de laatste dagen en een hele goede terug reis, liefs xxxx
  5. Linda:
    14 augustus 2017
    Nou jullie hebben zulke mooie avonturen beleefd.
    Fijne terugreis.We hebben genoten van alle mooie foto,s .Lieve groetjes van Mama.