Nha Trang en onderweg naar Dalat

10 augustus 2017 - Nha Trang, Vietnam

Vandaag half 8 richting Dalat dit is niet zo'n lange reis zo vier uurtjes met de bus.
Nha is naar mijn idee een hele leuke mooie plaats. Ja, er zijn veel russen maar om hier Nha Trang voor te mijden is een beetje overdreven. Het is een moderne plaats met mooie strandtentjes en mooi uitgestrekt breed redelijk schoon strand. De stoepen zijn net wat breder in de straatjes en de boulevard is geweldig je kunt hier zonder zorgen lopen. De winkeltje verkopen veel krokodilleleer en slange leer niet echt one dingen maar bijzonder ( zielig) is het wel. Ook vindt je krokodil en slang op de bbq. Geproeft hebben we dit niet.
We hebben eergisteren een snorkeltoer gedaan en deze was super.
Veel vissen gezien zelfs twee koraalduivels. Een heerlijke lunch weer. Terug gekomen merk ik toch dat ik wat verbrand ben. IK VERBRAND. Ja echt mijn onderrug en niet onder mijn billen zij hebben net te veel zon gezien. Kenneth gelukkig niet, hij heeft mijn wijze raad op gevolgd door een t-shirt te dragen.
De volgende dag zijn we naar Vinpearl gegaan een pretpark. Een vakantie zonder pretpark kan bij ons niet.
Over de langste kabelbaan over zee gegaan. Toch bijzonder. Een rodelbaan gedaan, wel lange wachtrij en daarna heerlijk zwemmen. GLIJBANEN. Geweldig de ene nog hoger dan de ander of harder. Ik moet zeggen ik denk echt dat ik het hards gleed.
Samen met Terence met een dubbelband en we gingen zo hard dat echt we keihard tegen het schuimrubber bumber botste. Dat was huilen voor Terence want hij klapte echt hard. Oke de andere glijbaan dan maar met Djelano ook hier was de bumber niet veilig. En als je verder keek wie de bumper haalde waren dit er echt heel weinig.
Afgedroogd en snel nog even naar de dierentuin. Prachtig aangelegd net nieuw.
Snel wat eten en weer terug inpakken voor nu. Uiteindelijk toch nog laat gaan slapen. Nha Trang was een succes.
DALAT Here we come.

1. Linda:
    10 augustus 2017
    Geweldig wat jullie allemaal mee maken
  2. Jeffery:
    10 augustus 2017
    Geweldig en voor Terence met de glijbaan.
  3. Ida de Bruin:
    10 augustus 2017
    Alweer een mooi verslag en zo leuk om te lezen, zo reis ik een beetje met jullie mee , geniet van alles wat nog gaat komen
  4. Jorn:
    10 augustus 2017
    Leuk Odes! Veel plezier nog.
  5. Marja de Bruin:
    leuk