Week 3 de reis die herseninfarct heet.

24 april 2019 - Spijkenisse, Nederland

Ondertussen zijn we alweer 3 weken verder.

Jammer genoeg zit het allemaal niet echt mee. Papa heeft veel hoge koorts heeft na een longontsteking een longembolie. En gisteren hebben we ook te horen gekregen dat hij nu weer een urinewegontsteking heeft. Al met al zit het niet mee.

De communicatie met ons en het ziekenhuis loopt naar mijn idee niet lekker. Maar ja je moet het ermee doen.

Gisteren hebben we een goed gesprek gehad met de zaalarts. Zij gaf aan dat papa verlamd blijft aan zijn rechterkant en dat zijn spraak door training zou kunnen verbeteren.

Hij zal in ieder geval tot 6 mei in het ziekenhuis blijven.

Elkaar aflossen met de familie is lastig ik heb nu al meerdere pogingen gedaan maar ze kunnen of willen het niet. Regelmatig geef ik in de app aan dat het vermoeiend is en dat er aangeven moet worden wanneer er familie komt, zodat ook wij m Isaac een dagje niet hoeven te komen.

Ik spreek met mezelf af dat ik ook voor mezelf ga zorgen en wil minimaal 2 dagen per week me thuis focussen.

Vandaag ben ik niet geweest. Maar eerlijk gezegd beheerst het mijn leven. Ik heb nergens in. Ben moe en kijk filmpjes over CVA, rompbalans etc.

Hoe moet het toch verder?

1. Alie Schuurman:
    25 april 2019
    Het is verschrikkelijk en zo frustrerend.
    Vooral met bezoek ze zouden zo helpen met betere afspraken en zich daar aan houden.
    Het zou voor jullie iets rust geven want nu weet je niks.
    Als je niet gaat is er dan iemand en doen ze alleen wat mag.
    Maar inderdaad probeer ook je rust te nemen, je bent een sterke vrouw maar alles heeft een grens.
    We hopen op begrip en aktie.
    Veel liefs en sterkte ook voor Linda 💋💋
  2. Odesma von Harras:
    26 april 2019
    Bedankt u heel veel plezier in Boedapest.