maandag 18 augustus 2014

18 augustus 2014 - Jerantut, Maleisië

Vrijdag zijn we vertrokken vanuit Singapore naar Johor Bahru. Dit alles met de metro en de bus. Wat een beleving maar goed te doen. Het regende pijpenstelen, maar gelukkig klaarde het ook wel weer op. De stempels in paspoorten zijn weer binnen. In Johor Bahru was het goed te vinden naar de auto. Blokje om gereden en toch even naar de mall van Johor.
Poppetjes van transformers gekocht wat gegeten en weer terug naar de auto.
de auto???? Fout geparkeerd je kon hem bijna niet zien. Het straatje was een markt geworden. Op de auto een boete en de auto kon niet weg. Dit betekende dat we niet konden vertrekken voor 2 uur nachts, want dan is de markt afgelopen. was het net over 9 en dan is 2 uur ver weg.
dan maar over de markt. Wat drinken en thank God het ging regenen. Yes, ze gaan inpakken. Beetje schuiven en meten. Want de kraam voor ons ging niet weg konden weer de markt af.
Op naar kuala Lumpur. Naar Jamal en Franny. Een goede maar vermoeiende reis.
Ondertussen is het alweer zaterdag.
Even slaap inhalen en daarna Heerlijk niets.
We zijn naar familie van Jamal geweest. Hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten.

Vandaag is Terence jarig. Hij is alweer 8 jaar. Gisteren hebben we dit gevierd. Met Jamal, Franny, Tyron en Maya.
We zijn naast Sunway gegaan dat is en pretpark en zwem paradijs. Belofte maakt schuld. De kinderen hebben het prima naar hun zin gehad. Tyron en Maya zijn niet lekker en hebben koorts.
Terug gekomen hebben we weer eerlijk gegeten wat kun je toch lekker eten in Maleisië. Na afloop ook een Nog taart.

Nu lig ik in mijn bed. We hebben een auto reis gemaakt naar Taman Negara. Heel goed te doen met de auto. Onderweg kun je wel zien waar ons hardhout vandaan komt wat wordt er veel gekapt.
Het hotel is niet veel soep. Vies, warm en veel insecten. De jongens hoor ik al snurken. Hebben er niet zoveel last van. Morgen een jungle tocht. SPANNEND.

1. Linda andreas:
    19 augustus 2014
    leuke fotos maar wie is die meneer.