Hoi Ann

4 augustus 2017 - Hoi An, Vietnam

De rit van Hue naar Hoi An is in onze kont gaan zitten. Wat houdt je daar een houten kont aan over. Ook Hoi An is weer zo'n leuke plek. In de avond komt het tot leven gaan alle lampionnetjes aan en zijn de winkeltjes mooi uit gestald. Het echt anders dan al het andere wat we gezien hebben. Tikkie kitch verlichte brug maar hier mag het.
Ook Hoi An hebben we lekker rustig aan gedaan. Beetje bij het zwembad hangen, eten, dutjes en weer eten.
Gegeten wat aanbevolen werd door de trotter. In de middag geluncht bij streets. Een eettentje waar jongeren een toekomst krijgen. De lekkerste mango salade gegeten en heerlijke broodjes. Met zorg bereidt. Lekker maar wel prijzig.
In de avond gingen we naar miss Ly we waren wat laat maar daar konden we niet terecht zo druk was het. Dan maar een noedle soep uit de supermarkt.
De volgende dag nieuwe poging on 1900 uur mochten we op de wachtlijst en om 2030 uur mochten we terug komen.
Onze verwachtingen waren hoog en het was goddelijk. Wonton en dumplings. Cau lau en verse vis in bananenblad. Om je vingers bij op te eten. Heel veel knoflook maar heerlijk.
Op de terug weg nog een sapje bij tea dong. Daar kom ik al drie dagen.
Allerlei soorten thee en sapjes vers geshaked. Ze kennen me al. En morgen nemen we de slaapbus naar Nha Trang.
Heb er zin in zo'n reis van 11 uur met de bus. Niet.....

1. Ida de Bruin:
    5 augustus 2017
    Weer wat om op terug te kijken, een vakantie met veel indrukken blijf ervan genieten.
    Liefs Ida xxx
  2. Jeffery:
    5 augustus 2017
    Nou Odesma, weet je nog in Thailand. Van een eiland naar banggok
  3. Alie Schuurman:
    7 augustus 2017
    Jullie hebben het prima daar en eten er goed van heerlijk hoor ga zo door