Wolkenpas richting Hoi An

31 juli 2017 - Hoi An, Vietnam

Het was nog even spannend of de scooters wel kwamen. We hadden het namelijk gehuurd bij het treinstation bij een klein bureautje voor heel weinig geld. Ik dacht zo 50 euro voor 2 scooters en onze bagage werd ook nog gebracht naar Hoi An.
De mevrouw was gewoon laat. Om 1030 uur zijn we gaan rijden eerst door Hoi an richting de wolkenpas. Wat een chaos en wat was het warm.
Het leek op een warme föhn.
Toen we de stad uitreden was het echt rustig op de weg.
De wolkenpas in was prachtig. Wat is dat mooi zeg. Het uitzicht is weer niet te omschrijven. Prachtig weer mooie lucht en dit met heel je gezin te ondernemen. Er gaat echt een geluksmomentje door mijn lijf.
We reden er snel doorheen, want jeetje wat was het warm.
Door Danang richting Hoi An. Het was alleen rechtdoor en Kenneth reed met een stevig tempo.
Rond een uurtje of 1400 uur waren in Hoi An. Het hotel lag recht voor ons.
Een prima hotel om te zien.
Bagage opgehaald alles was prima geregeld.