maandag 11 augustus 2014

10 augustus 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Lig ik hier nu in mijn bed de reis nog even na te lopen. Eergisteren vertrokken met emirates. Nam ik nog een mooie foto van die bodyscans werd ik mooi uit de rij gepikt om die foto direct te wissen. DAT MAG NIET. De vlucht met een A320 is super verlopen. Bijna 7 uur vliegen naar Dubai is voorbij gevlogen. Spelletjes, films en heerlijk gegeten.
Dubai airport ook prima te doen voor 3/ 4 uurtjes maar meer moet het ook niet worden. We super groot en vervoer per trein van terminal naar terminal.
Boeiing 747 ook niets mis mee, maar haalt het bij de Airbus. Ondertussen wel heel moe dus proberen te slapen.
Kenneth heeft de volle acht uur gehaald. Voor het eten deed hij zijn oogjes wel open.
Mijn lieve neef Jamal is op komen halen. En de jongens die zich voorbeeldig hebben gedragen tijdens de reis, mochten heerlijk zwemmen bij Jamal en Frannie.
Heerlijke saté s gegeten als vanouds gezellig.
Nu naar huis Kuala Lumpur leeft snachts.
Nog Salak op waren niet te vreten, tenminste niet meer de smaak die ik herinnerde.

Nu slapen het is hier ondertussen al 2 uur.

Morgen op stap met Jamal, Tyron en Maja.

Fijne nacht.

En mam gefeliciteerd hè.
X

1. Linda andreas:
    11 augustus 2014
    Leuk dat je vandaag met Jamal en de kids op stap gaat .Geniet er maar lekker van dikke kus voor allemaal.En Djelano en Terence oma is heel trots op jullie . Doei kijk uit naar het volgende bericht groetjes aan Jamal En Franny
  2. Linda andreas:
    13 augustus 2014
    En hoe was de nachttrein.
    Hoe is het In Singapore.Heb je al veel gezien.
    Veel plezier morgen met Jamal en Tyron .En is het al lekker warm daar.Nog last van muggen daar. Gaat alles goed met man en kids.groetjes van Mikey papa mama en Anthony.
  3. Odesma von Harras:
    14 augustus 2014
    De nachttrein is goed bevallen. De trein vertrok wel 20 minuten later maar dat was niet erg. Weer hadden namelijk eerst heerlijk gegeten bij het station en trendy was super lekker. De jongens luisteren goed. En het is spoed gezelliger Jamal en Franny en de Kids. We hebben weer kast van muggen, maat niet zo erg. Het weer is wisselend. Af en toe een harde regenbui met onweer en dan is het ook zo weer over.