Woensdag 14 augustus 2014

14 augustus 2014

Gisteren hebben we ons vermaakt met Jamal, Franny, Tyron en Maya. We zouden naast een waterpretpark gaan Sunny Bay Lagoon. Helaas regende het dus gingen we niet. Uiteindelijk wel gegaan. Eerst lekker eten. De jongens hadden geluk daar fastfood. Daarna snel naar het zwembad. Helaas was openingstijden lieten het niet toe. Afgesproken met jongens van het weekend te gaan. Ze hadden niet te klagen hoor zijn gaan lasergamen en daarna ook nog naar de film. Turtels. Ik ben lekker gaan shoppen met Franny en Maya.
Daarna eten in kuala Lumpur sentral om de nachttrein te pakken naar Singapore.
Toch bijzonder zo al die bedden. En ja hoor ik laag naast een snurker. Oortjes in een Toch een paar uurtjes te pakken. Johor Bahru moesten we paspoorten laten zien en in Singapore de witte kaart invullen.
De reis naar het Fragrance Hotel is goed verlopen. Alles is zo netjes geregeld.
Nog even Chinatown eten. En op tijd terug. Morgen gaan we naar universal studio's.