Krabi

11 augustus 2016

4:00 uur ging de wekker. Ik ben nog zo brak. Alles doet nog pijn. Benen voelen zwaar. Ze zijn erg stipt en over een half uurtje vertrekken nasr het vliegveld naar Krabi.
Jongens wakker. Koffers bij het busje. Gaat de sirene. Terence huilt. Wat nou weer. Ja hoor die jongen stoot zijn zere knie. We zitten. Het is ongeveer 10 minuten rijden. Ruim op tijd.
Jammer genoeg had ik 150ml zonnebrand in mijn handbagage dat moest weg zonde. Hadden nag vertraginging van 40 minuten. Dat is lang als je je zo brak voelt.
Tijdens de vlucht sliepen we allemaal. We kregen nog een broodje dat had ik waarschijnlijk erbij gekocht.
De landing hebben we niet meegekregen, we waren te moe. Als 1 van de laatste stapten we uit. Daar ben ik ook waarschijnlijk mijn dopper vergeten.
Een taxi minibus bracht ons voor 2800 baht naar het hotel.
Ziet er goed uit.
We konden nog niet in de kamers, maar mochten we gebruik maken van het zwembad.
Dat hebben de jongens ook dankbaar gedaan. Heerlijk beetje relaxen.
Slapen op de zonne bedjes. Plons k in het water. Ja, zo kom je de tijd wel door.
De kamers zijn prima. Deze keer slapen we met z'n vieren in 1 bed.
Het zijn 2 twijfelaars. Dus past prima.
Lokaal eettentje gevonden. Heerlijke fruitshakes en eten. Het strand bekeken en toen begon het keihard te regenen. Echt heel hard. Snel terug naar het hotel.
Dan maar vroeg naar bed. Films kijken.

De volgende dag een beetje uitgeslapen. En wasgoed weggebracht. We hebben bijna niets meer.
Mijn moeder is jarig 61 jaar. Hieperdepiep hoera. Gaan we excursie doen. De lucht ziet er niet zo goed uit. Het zit ook al vol. We gokken op morgen.
Heerlijk ontbijt. Nog even terug naar de kamer. De gingen zwemmen bij het zwembad. Mijn vader en Kenneth sliepen. Een ik ging ook naar het zwembad.
Het werd weer donker en het ging een beetje waaien. Gauw de handdoeken droog leggen. En toch lekker blijven zwemmen.
Het regende weer hard. Geen zonnetje te bekennen. Het regenseizoen is echt begonnen.
Na het douchen. Toch maar op pad. Omgeving verkennen. Allemaal souvenirs winkeltjes. De paraplu en poncho konden gelukkig snel uit het weer klaarde een beetje op.
Nog worstjes gekocht voor een katje en zwerfhondjes.
Natuurlijk weer gegeten bij het lokale eettentje.
We eten wat af...
Morgen naar een eilandje.

1. Marja de Bruin:
    Ahh je Zadkine Dopper? Iemand blij mee in Thailand
  2. Ida de Bruin:
    11 augustus 2016
    Hoi hoi wat beleven jullie veel, en wat een pechje Dopper kwijt dat is jammer, snap dat jullie veel dutjes doen met al dat reizen en veel activiteiten tussendoor, blijven genieten van deze mooie vakantie, feliciteer je moeder van ons HIEPERDEPIEP HOERA , ben benieuwd naar het volgende verhaal groet uit regenachtig Spijkenisse xxxxxxxx
  3. Betul Keskin:
    12 augustus 2016