Ninh bin

27 juli 2017 - Ninh Hải, Vietnam

Wat is Ninh Bin mooi. De tempels zijn niet anders dan andere tempels in Vietnam. Maar de omgeving van Ninh Bin is prachtig. Mooie landschappen, leuke riviertjes zo mooi dat je dit een keer moet zien.
De bungalow waar we sliepen was gelukkug dicht bij. Vandaag is Djelano jarig en we hebben het een beetje rustig aan gedaan. Ontbeten en twee scooters gehuurd. Voor 8 euro hadden en nog een beetje brandstof hadden we de gehele dag vervoer. Ik vond het toch een beetje eng maar het is goed gekomen. Richting skull eiland (King kong) is hier ook een stukje van opgenomen.
Toen we eindelijk aankwamen begon het ineens keihard te plensen echt zo hard dat elk roeiboot tripje letterlijk in het water valt.
Zit er niets anders op dan even te wacht. Volgens de weersvoorspellingen ging de bui voorbij en idd na een half uurtje het droog en scheen het zonnetje. Wij waren bijna de enige. Wat een rijkdom. Zo mooi, zo prachtig het is echt niet te omschrijven. Skull eiland was leuk maar niet prachtig.
Daarna toch maar terug naar onze homestay wachten totdat we de nachttrein kunnen nemen naar Dong hoi. Dan duurt een dag lang. Honger hebben we ook niet echt dus dan maar even deze blog bij werken.

1. Ida de Bruin:
    27 juli 2017
    Wat schrijf je toch leuk, als je jouw verhalen lees reis je een klein beetje mee. Geniet van al het moois wat er nog aan komt, ik lees het wel in het volgende reisverslag lieve groet aan jullie 4en Ida xxx